خبر بلوچستان

ساخت وبلاگ
استاندار سیستان وبلوچستان بر توجه فرمانداران به مشکلات مردم تاکید کرد. علی اوسط هاشمی در همایش فرمانداران گفت: تاکید دولت بر تکریم انسانی و رعایت حقوق شهروندی استوار است. وی تصریح کرد: درست است همه چیز در دست رقیب می باشد اما مردم حرف اول را می زنند و دولت برخواسته از ملت به موفقیت خود با اتکا به پشتیبانی از ملت می اندیشد. هاشمی ادامه داد: فاصله گرفتن از مردم نتیجه ای جز شکست ندارد لذا توصیه می کنیم فرمانداران با در اختیار گرفتن ظرفیت مردم و عناصر خدمت بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند. استاندار تاکید کرد: خرج کردن شخصیت در ذات مدیران صادق و قاطع و شجا خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : استاندار سیستان و بلوچستان,استاندار سیستان و بلوچستان کیست,استاندار سیستان و بلوچستان در دولت,استاندار سيستان و بلوچستان,استاندار سیستان و بلوچستان انتخاب شد,استاندار سیستان و بلوچستان هاشمی,استاندار سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم,استاندار سیستان و بلوچستان عوض شد,استانداری سیستان و بلوچستان,استانداری سیستان و بلوچستان استخدام, نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 24 تاريخ : يکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت: 16:50

نماینده مردم حوزه انتخابیه سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال بخشی از آب دریای عمان به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان از جمله زاهدان و زابل کاملا توجیه اقتصادی دارد.

حبیب الله دهمرده شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران در زابل شکل گیری زندگی مردم منطقه سیستان را از رودخانه هیرمند دانست و افزود: اگر این رودخانه در ابتدا شکل گیری وجود نداشت امروز سرزمین سیستان با تمام افتخارات و تمدن وجود نداشت.

وی تصریح کرد: پس از خشک شدن دریاچه هامون مردم با ریزگردها و ماسه بادی ها دچار شدند به طوری که خروجی آن مشکلات تنفسی، سل و دیگر بیماری ها را به همراه داشته است.

نماینده مردم شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی بر قرار داد الزام آور و پایدار برای دریافت حق آبه هیرمند از کشور افغانستان تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران تکلیف خود را با دنیا در رابطه با دریافت حق آبه رودخانه هیرمند مشخص کند.

دهمرده ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اعتقاد به مردم شکل گرفته باید اراده قوی برای عقد قرارداد آب با کشور افغانستان برای دریافت حق آبه داشته باشد تا زندگی مردم بر این اساس شکل گیرد.

منبع:ایرنا

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 34 تاريخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 ساعت: 10:58